Quantcast
Browsing latest articles
Browse All 18 View Live

Virus og fjelltur

På tirsdag fikk dataen min virus, og derfor har det vært lite action å se her. I og med at jeg var i Samnanger, var det ikke å bare stikke til noen PC-reperatører liksom. Så jeg fikk gjort det i dag,...

EF Oxford 2011

Hei, jeg lever ennå. Kom hjem fra Oxford på mandagskvelden og siden har jeg liksom ikke fungert helt som jeg skal. Savner England og folka der jeg. Men jeg skal prøve å ikke tenke på dét, men heller...

Martna og seterstur

De siste dagene har det vært martna (marked om du vil kalle det det) her i byen. Akkurat samme utvalg og oppsett som i fjor og årene før føler jeg - bortsett fra at det har kommet en ny karusell nå da,...

Blåbær og ettårsdag

I dag ble jeg med Torres og resten av gjengen på sommerprogrammet på tur igjen. Denne gangen ut for å plukke bær i skogen. Egentlig skikkelig koselig, selv om det ikke var så alt for mye der. Hadde med...

Juleferien i Paris

Da har jeg omsider fått somlet meg til å plukke ut og å redigere bildene fra turen til Paris. For, for den som ikke har fått det med seg, så tilbrakte jeg og Torres deler av juleferien der. Derfor det...

Du glemmes aldri

De siste to døgnene her har vært rare og følelsesladde. På mandags formiddag, ble jeg hentet i bil av Anders, Julie, Andrea og Marit, og kursen ble satt mot Mo i Rana. Visste vi hadde en nokså lang...

Clik here to view.

Seks steder jeg vil dra til

Da har jeg omsider kommet over halvveis på utfordringen min. Og den sjette utfordringen er 6 steder jeg vil dra til. Gurimalla, vil reise over hele verden og se alt som er å se jeg. Ok, utelat noen...

Klar til Oslo-svipptur!

Jeg kjenner konsentrasjonen til å øve på matteprøve ikke er helt på plass for øyeblikket. Tankene trekkes til stadighet mot turen til Oslo i morgen, workshopen med Magne Furuholmen jeg skal på og...

Telttur ute i det fri

I går bestemte jeg og Torres oss for å dra på telttur. Været var jo kjempegodt, og etter mye tenking fram og tilbake, fant vi omsider ut at vi skulle prøve å sykle litt nordover og se om vi fant et...

Clik here to view.

Ytterøya på kryss og tvers

Dagen i dag har stort sett bestått av fergeturer, sykling, undring, fotografering, hyggelig selskap og prat. Jeg og Maren tok ferga til Ytterøya klokken 12, skulle egentlig møte Marthe der, men hun...

Sverigetur

De siste dagene er blitt flyt med trening, tur på biblioteket for å låne noen bøker og filmer, påbegynning av prosjekt "ominnredning av rommet", Ringenes Herre, lesing, noe fotografering og ellers bare...

Setertur

Oppi alt med sirkusmarkeringen, har i grunn resten av livet mitt blitt så smått glemt - i alle fall her på bloggen. Og ikke for det, mye av tiden hjemme har gått med til forberedelser til det også. Men...

Off to Spain

I morgen. I morgen er jeg plutselig der, i Cádiz i Spania. Skummel tanke i grunn. Ikke det å reise, ikke det å ikke være hjemme, men det å skulle bo til en spansk familie i en hel uke - en familie...

Clik here to view.

På plass i min nye, spanske familie

Første dag i Spania er snart over og jeg tror ikke jeg kunne hatt det bedre. Familien jeg bor til er stor (såpass at jeg ikke har tellinga på hvor mange ung(domm)er det er her, og tror noen av dem har...

Bytur i Cádiz - la ciudad que sonríe

Jeg er kommet til det punktet hvor jeg faktisk ikke vil hjem igjen. Folkene, kulturen, været, maten... alt med denne byen og sikkert resten av landet er så herlig at jeg ikke kan sette ord på det -...

Strandliv, skole og byturer

Dette er egentlig en dag hvor jeg skulle vært i Norge, i Levanger med Andrea, Julie og Marit, men verken jeg eller Andrea befinner oss i landet, så vi får ikke mintes Fredrik sammen, som gikk bort for...

Ronda og Los Pueblos Blancos

Egentlig skulle jeg nå vært hjemme i mitt eget hus, men pga det de kalte en "teknisk feil" på flyet, ble vi plassert på flyet til Oslo, for så å bli sjekket inn på hotell der for natta. Så mye for å...

Clik here to view.

De siste dagene i paradiset

Fra torsdag er det i grunn veldig lite å fortelle, men dagen gikk med på skole, lunsj med familien, tur til stranda Santa María, litt shopping rundt i gatene og restaurant med en del av klassen på...

Browsing latest articles
Browse All 18 View Live

Latest Images

Pangarap Quotes

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.